כנס רביעי: גיוון בעולם- משטרת לונדון, אוניברסטית אוקספורד ותובנות מהמקרה האמריקאי

13.11.2012 /
לוגו כנס רביעי: גיוון בעולם- משטרת לונדון, אוניברסטית אוקספורד ותובנות מהמקרה האמריקאי

מאבק הגיוון לפי מנהלת הגיוון ויחסי הקהילה של משטרת אנגליה – על ערכים ומעשים

דניס מילאני, מנהלת מינהלת גיוון ויחסי קהילה, משטרת אנגליה, מטרופולין לונדון (MPS), הציגה את משנתה להפיכת משטרת אנגליה לארגון מגוון, המשקף את הקהילה אותה הוא משרת.

קרא עוד...

"באנו לקבל ידע ומצאנו השראה", כך לפי קהל המאזינים לדניס

עוד על עבודה עם הלב (ערכים), הראש (רציונל עסקי והתנהלות יעילה) והידיים (הנהגה במעשים), במצגת שהנחתה דניס מילאני

קרא עוד...

על חשיבות שילובם של אנשים עם מוגבלות וכיצד עושים זאת, באוניברסיטת אוקספורד

פיטר קווין, ראש שירותי הייעוץ למוגבלויות באוקספורד, ארגון האחראי לתמיכה הנוגעת למוגבלות ולימודים אקדמיים באוקספורד, שיתף את באי הכנס בנתונים, בחזון ובצד המעשי של העשייה שלו ושל שותפיו.

קרא עוד...

למה אנחנו שואלים אותך שאלות?

פיטר העביר סדנא על הנושא המורכב והחשוב של איסוף מידע מהעובדים/המועמדים כדי להיטיב את ניהול הגיוון

קרא עוד...

שוויון הזדמנויות שעובד! מה ניתן ללמוד מן המקרה האמריקאי?

ד"ר אלכסנדרה קלב, מרצה בכירה בחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת תל אביב וממובילות מחקר רחב היקף על שוויון הזדמנויות בשוק התעסוקה בארה"ב, מדברת על גיוון למראית העין ועל אכיפת חוקי שוויון הזדמנויות. קראו כיצד הפכו מנהלי שוויון ההזדמנויות בארה"ב ל"מנהלי גיוון" והרחיבו את השיח החוקי לשיח של כדאיות כלכלית וארגונית.

קרא עוד...

תובנות מן המקרה האמריקאי

המחקר שערכו ד"ר קלב ופרופ' דובין מבוסס על כ 1500 ארגונים שנבחנו במשך למעלה מ 30 שנה. בין התובנות המובילות: * גיוס מכוון נמצא יעיל אל מול הנחיות כלליות לגיוס מגוון *ארגונים בהם פעל מנהל/וועדת גיוון הצליחו להגדיל משמעותית את הייצוג למיעוטים בדרגים בכירים *מדידה ופיקוח מייצרים אחריות ומכוונות מטרה. עוד אודות המחקר על המקרה האמריקאי.

קרא עוד...

הכירו את אורחי הכנס

להכרות עם אורחי הכנס – דניס מילאני, מנהלת הגיוון, משטרת אנגליה, ופיטר קווין, ראש שירותי ייעוץ לאנשים עם מוגבלות, אוניברסיטת אוקספורד, להלן

קרא עוד...

אורחי הכנס, מובילי גיוון במשטרת אנגליה ובאוניברסיטת אוקספורד, ביקרו בישראל במשך שלושה ימים בהם שיתפו מנסיונם וגם נחשפו למימדים שונים של גיוון בישראל. האורחים נפגשו עם נציגים מארגונים חברתיים ואקדמיה, עם נציגי חברות עסקיות וגופים ציבוריים. השיתוף הוביל להכרות, להעמקת הידע, ולהכרה בקיומם של אתגרים וערכים משותפים, חוצי גבולות