לוגו כנס חמישי: מודלים של חברות מובילות לגיוון תעסוקתי

גיוון ישראלי – מודלים לגיוון תעסוקתי כפי שפיתחו ארבע חברות מובילות:
באבקום, החברה המרכזית למכירות ולהפצה (קוקה קולה), חברת החשמל ובזק.

גיוון ישראלי – החברה המרכזית למכירות ולהפצה (קוקה קולה)

לקראת ההצגה של מקרה הגיוון בקבוצת החברה המרכזית למכירות ולהפצה (קוקה קולה), ערכנו שיחה עם ליטל בן-יהודה, מנהלת הגיוס, על הובלת המהלך בקבוצה

קרא עוד...

גיוס מכוון גיוון

מעיסוקים נדירים לעובדים נדירים

קרא עוד...

גיוון ישראלי – חברת באבקום

"כדי להרחיב את הדו קיום נדרש בהכרח גיוון של כח האדם ומכאן החיבור של באבקום לנושא הגיוון" מתוך שיחה עם טלי וישניה-שבתאי, סמנכ"ל משאבי אנוש, על מקום הגיוון בחזון ובעשייה של החברה

קרא עוד...

אצלנו בחצר בצל עצי הזית

סיפור על גיוון ישראלי לפי באבקום – על חזון לבנית חברה עסקית מובילה ומצטיינת בארץ ובעולם, שתהווה מקור השראה לבני המיעוטים בכל מקום -להאמין בעצמם וביכולתם להצטיין ולפעול בעוצמה למימוש שאיפות הקריירה שלהם, וכך לתרום לצמצום הפערים ולהרחבת הדו קיום בעולם

קרא עוד...

גיוון ישראלי בחברת החשמל

גיוון בחברת החשמל -מהנחיית דירקטוריון ומדיניות חברה עד לפיתוח מודל מקצועי לגיוס ושילוב עובדים עם מוגבלות

קרא עוד...

חברת החשמל – ארגון לומד גיוון

חברת החשמל העסיקה מאז ומעולם עובדים עם מוגבלות; הקליטה נעשתה במידת האפשר והצלחתה היתה תלויה בעיקר ברצונם הטוב של המנהלים אשר הפגינו יצירתיות והרבה סובלנות. עם התקדמות התהליך, שהחל עם החלטת הדירקטוריון בדבר העסקה מגוונת וגיוס של עובדים עם מוגבלות למשרות מוקצות, עלה צורך ארגוני להגדיר שיטה מסודרת – 'מודל עבודה'

קרא עוד...

גיוון ישראלי – שותפות בין מגזרית כמנוף עסקי

ראש המועצה ראה ביוזמה הזדמנות לשינוי, מתוך תפיסה כי תעסוקה היא מפתח למהלכים הקשורים במעגל החיים הרחב. הוא ציין כי בזק הגיעה נחושה להצליח בגיוס הלא טריוויאלי

קרא עוד...

גיוון חברתי בפרסום

עולם הפרסום מציג מציאות 'מושלמת', 'גדולה מהחיים'. ככזו, היא מכילה רק אנשים צעירים, יפים, בעלי אמצעים, ומאושרים למראית עין. בלא כוונה ממשית ובחוסר תשומת לב, מודרות אוכלוסיות של אנשים עם מוגבלות, חרדים, ערבים, יוצאי אתיופיה ושאינם צעירים. גם אנשים מלאי גוף ובעלי 'פגמים אסתטיים' כגון נמשים וכיוב' אינם מופיעים בפרסומות

קרא עוד...