קורס ניהול הגיוון בתעסוקה

קורס ניהול הגיוון בתעסוקה הוא קורס מקצועי ומקיף המיועד להכשרת העוסקים בניהול הגיוון בארגון העסקי. הקורס מעניק כלים מעשיים ומלמד, דרך הצגת מקרים ולמידה מהשטח את מרכיבי ניהול הגיוון ואת התפישות והדרכים להטמעת הגיוון. הקורס מפגיש את משתתפיו עם מומחים בתחום הגיוון ובאופן זה מחדד את הקשר בין הידע ליישומו בארגון ולאופנים בהן מתורגמים צרכים עסקיים של ארגונים לעשיית גיוון בשטח.

צמחי תבלין בתוך ארגז, לכל אחד חותמת מנל גיוון

הקורס מורכב מארבעה ימי למידה במשך ארבעה שבועות עוקבים ומיועד לאנשי מקצוע מתחומים שונים בארגונים עסקיים. לאחר סיום הקורס מוזמנים הבוגרים להצטרף לקהילת עמיתים לומדת ולהמשיך להעמיק ולהתעדכן במפגשי בוגרים המתקיימים מספר פעמים בשנה. עד כה הוכשרו בקורס ניהול הגיוון כ-60 מנהלי גיוון מחברות מובילות במשק הישראלי.

קורס ניהול הגיוון – המחזור החמישי

המחזור החמישי של קורס ניהול הגיוון הסתיים בדצמבר 2015. במהלכו התארחנו בProcter & Gamble Israel, באתר SodaStream בלהבים-רהט, במרכזי תעסוקה לחברה החרדית (מפתח) באשדוד ולחברה הבדווית (ריאן) ברהט. שמענו את סיפורי הגיוון בקבוצת שטראוס, בIBM ישראל, בקבוצת CBC ובמעבדת האיכות של פריגת  – את כולם שמענו מפי האנשים שהובילו את המהלכים לגיוון. התעדכנו במגמות הדמוגרפיות שמעצבות את שוק התעסוקה מפי חוקרת בנק ישראל ולמדנו על המאפיינים התרבותיים-תעסוקתיים של האוכלוסיות המגוונות בישראל ועוד ועוד