לוגו כנס שני של מליאת הפורום

8.9.2011 – הכנס השני של מליאת הפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה עמד בסימן תמריצים וכלים לקידום תעסוקה מגוונת.

תמריצים לקידום תעסוקה מגוונת

מר אבי פלדמן, מנהל המטה לפיתוח אזורי במשרד התמ"ת, הציג שורה של מסלולים ותמריצים שמעניק משרד התמ"ת, בכדי לקדם תעסוקה מגוונת. חלק מהמסלולים הינם חדשים ובמשרד התמ"ת קוראים לעסקים להצטרף ולהסתייע בעזרת המדינה.

למצגת תמריצי המדינה לקידום תעסוקה מגוונת לחץ כאן

ומה עם תמריצים כלכלים-עסקיים, ערכיים, ואף בינלאומיים? בפאנל התדברו: עירית כהן, ראש אגף משאבים, קבוצת כלל. יואל נורטון, מנהל משאבי אנוש HP. איציק דנצינגר, יו"ר גליל סופטוואר. אמיר איצקוביץ, מנהל שיווק, ארומה אספרסו בר. הדוברים הציגו איך הכל התחיל, מה הם צריכים עכשיו מהמדינה ומה היעדים שלהם לעתיד.
לסיום הפאנל היה ברור כי השיח בין הממשלה ובין העסקים חייב להתרחב ולהשתכלל בנושא של תעסוקה מגוונת, וכן שיש מגוון של אינרטסים לקידום תעסוקה מגוונת.

השוק בשל להוקרה על תעסוקה מגוונת: אות הגיוון

האות יוענק בשנת 2012 לחברות המצטיינות ביוזמה לקידום תעסוקה מגוונת. לאחר הצגת הקריטריונים לאות, הוצגו מספר שאלות והצעות, אותן יבחן הצוות המקצועי. ניתן להגיב על הטיוטה עד 25.9.2011 ישירות למייל ruth@p20201-245-26261.s245.upress.link

לטיוטת שאלון האות לחץ כאן

איך מטמיעים ואיך מודדים תעסוקה מגוונת?

הועדה שעוסקת בשאלה כיצד מטמיעים תעסוקה מגוונת בקרב הנהלות בכירות בחברה הציגה את תוצאות הביניים. תוצאות שאלון קצר שנערך בין המשתתפים בכנס הראה כי אצל מרבית החברים בפורום, נושא התעסוקה המגוונת כבר אושר על ידי המנכ"ל, וקיימת תוכנית עבודה סדורה. עסקים נוספים מוזמנים להצטרף לוועדה. המפגש הקרוב – 4.11.2011.

למצגת תוצאות הועדה לחץ כאן

הוצגו גם תוצאות עבודת הועדה שבחנה את נושא המדידה והמיפוי של תעסוקה מגוונת. תהליך המדידה ומיפוי נתקל עדין בחסמים של רגולציה ואמון. אמון בין המעסיקים למדינה, אמון בין המועמדים והעובדים למעסקים ועוד. הועדה לקחה על עצמה לקדם את תהליך רקימת האמון וקידום אפשריות המדידה של היבטי גיוון בכח האדם.

למצגת הועדה בנושא מדידה ומיפוי לחץ כאן

לצפיה – מתוך פאנל התמריצים, מר איציק דנצינגר, יו"ר גליל סופטוואר

פאנל התמריצים – מר יואל נורטון, מנהל משאבי אנוש HP